- Před odesláním přihlášky si prosím pečlivě přečtěte následující text.
- Odesláním přihlášky, tedy kliknutím na tlačítko ODESLAT PŘIHLÁŠKU v objednávovém formuláři, potvrzujete, že jste byli informováni o zákonem předepsaných skutečnostech, že jste se seznámili s našimi obchodními podmínkami, porozuměli jim a souhlasíte s nimi. Pokud tomu tak není, na uvedené tlačítko prosím neklikejte.
Informace pro spotřebitele podle §1811 odst.2 OZ
Před tím, než se rozhodnete zakoupit si námi nabízený produkt/službu, je naší zákonnou povinností informovat Vás o naší společnosti a o pravidlech našeho obchodování prostřednictvím internetu.
Kdo jsme a jak nás můžete kontaktovat
- Název společnosti: Centrum služeb pro podnikání s.r.o.
- Sídlo: Fügnerovo náměstí 1866/5, Nové Město, 120 00 Praha 2
- Datová schránka: pgkjvfq
- IČ: 29028566
- DIČ: CZ29028566
- Spisová značka: C 161138 vedená u Městského soudu v Praze. Firma je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze od 27. 1. 2010.
- Email pro online komunikaci: info@sluzbyarodina.cz
- Email pro reklamace: info@sluzbyarodina.cz
- Přednostně komunikujeme online, ale v případě potřeby nás můžete kontaktovat také na adrese Fügnerovo náměstí 1866/5, Nové Město, 120 00 Praha 2, nebo na telefonních číslech (+420) 775 583 697, (+420) 605 403 895.
Jak probíhá naše obchodování
- Jsme firma, která nabízí vzdělávací kurzy. Detailní informace o našich produktech/ službách naleznete na našich webových stránkách.
- Veškeré smluvní vztahy uzavíráme v souladu s právním řádem ČR, přičemž právní vztahy neupravené smlouvou, objednávkou nebo obchodními podmínkami se řídí občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
- Objednávky jsou uzavírány v českém jazyce.
- Proces objednání probíhá prostřednictvím webového rozhraní, které Vás postupně provede jednotlivými kroky k vyplnění a odeslání objednávky. Před závazným objednáním máte možnost zadaná data zkontrolovat a upravit.
- Objednávkový formulář obsahuje informace o Vaší osobě, objednávaném kurzu, ceně (včetně DPH) a způsobu platby.
- Odesláním objednávky vyjadřujete souhlas s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání obchodního vztahu a potvrzujete, že jste byli informováni o všech náležitostech objednávky, že jste si přečetli a souhlasíte s obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí objednávky.
- Údaje, které uvedete do objednávky, považujeme za správné.
- Vaše osobní údaje jsou chráněny v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů (podrobněji v čl. 10 OP).
Naše produkty a služby
Popis produktu / služby, včetně jejich hlavních vlastností, je vždy uveden na příslušné webové stránce. Upozorňujeme, že naše produkty / služby (vzdělávací kurzy) jsou chráněny autorským právem. Jakékoli šíření nebo poskytování třetím osobám bez našeho souhlasu je zakázáno. Naše produkty / služby slouží výhradně pro vzdělávací a informační účely.
Cena, způsob platby a dodání
Cena produktu / služby je uvedena u každého konkrétního produktu na webových stránkách, včetně informace o DPH. (Rekvalifikační kurzy jsou od DPH osvobozeny.) Cena je vždy také zobrazena v prodejním formuláři.
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY společnosti Centrum služeb pro podnikání s.r.o.
Obsah
- Obecná ustanovení
- Objednávka a uzavření kupní smlouvy
- Cena a způsob úhrady
- Dodací podmínky
- Zabezpečení a ochrana autorských práv
- Odstoupení od smlouvy a storno podmínky
- Práva z vadného plnění
- Vyloučení odpovědnosti
- Závěrečná ustanovení
1. OBECNÁ USTANOVENÍ
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují prodej produktů a služeb společnosti Centrum služeb pro podnikání s.r.o.
1.2 Podmínky přesněji definují práva a povinnosti prodávajícího i kupujícího (dále též „zákazník“ či „účastník“).
1.3 Podmínky jsou nedílnou součástí objednávky / kupní smlouvy.
1.4 Pokud je smluvní stranou spotřebitel (osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti), řídí se vztahy neupravené těmito Podmínkami, smlouvou, objednávkou občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
1.5 Tyto obchodní podmínky jsou k dispozici na webových stránkách prodávajícího a platí pro prodej produktů a služeb nabízených na těchto stránkách: www.rekvalifikacepraha.cz.
2. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
2.1 Označení produktu / služby, jejich popis a cena (včetně informace o DPH) jsou uvedeny na webovém rozhraní prodávajícího. Cena je uvedena také na objednávkovém formuláři. Nabídka prodeje zůstává v platnosti, dokud je zobrazována na webových stránkách.
2.2 Objednávkový formulář obsahuje informace o zákazníkovi, objednaném produktu, ceně.
2.3 Smluvní vztah vzniká odesláním objednávky zákazníkem kliknutím na objednávkové tlačítko. Tímto krokem vznikají práva a povinnosti obou stran podle těchto obchodních podmínek. Platnost objednávky je podmíněna správným vyplněním všech údajů v objednávkovém formuláři.
2.4 Zákazník má během procesu objednávání možnost zkontrolovat a opravit zadané údaje. Veškeré údaje uvedené v objednávce považuje prodávající za správné.
2.5 Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku (internetu) při uzavírání smlouvy.
2.6 Objednávka je uzavírána v českém jazyce.
2.7 Daňové doklady jsou archivovány prodávajícím po dobu 5 let a nejsou zpřístupněny třetím osobám.
2.8. Jakmile prodávající obdrží objednávku, ověří, zda je v objednávaném vzdělávacím kurzu volné místo. Pokud ano, vystaví fakturu a odešle ji zákazníkovi.
2.9. Zákazník je srozuměn s tím, že pro řádné užívání online vzdělávacích produktů je třeba z jeho strany splnit technické požadavky – aktualizovaný software. V případě použití neaktualizovaného softwaru – internetového prohlížeče může být omezena funkcionalita.
3. CENA A ZPŮSOB ÚHRADY
3.1 Cena produktů a služeb (včetně DPH nebo bez DPH) je uvedena na příslušné webové stránce a v objednávkovém formuláři.
3.2 Prodávající vystaví zákazníkovi fakturu (daňový doklad).
3.3 Zákazník platí bezhotovostně na účet prodávajícího. Při platbě uvede variabilní symbol, aby bylo možné platbu identifikovat a spárovat s objednávkou.
3.8 Kupní cena je splatná do 14 dnů od vystavení faktury.
3.9 Pokud zákazník nezaplatí ve stanovené lhůtě, prodávající má právo účtovat úrok z prodlení ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý den prodlení, maximálně však do výše kupní ceny.
4. DODACÍ PODMÍNKY
4.1. U vzdělávacích kurzů prezenčních se dodáním rozumí zahájení vzdělávacího kurzu v učebně vzdělávacího centra.
4.2. U online vzdělávacích produktů se dodáním rozumí zaslání přístupových údajů ze strany prodejce na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou v objednávkovém formuláři. Přístupové údaje poskytne prodávající zákazníkovi až po zaplacení celé kupní ceny.
5. ZABEZPEČENÍ A OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV
5.1. Přístupové údaje k online produktům či na příslušnou URL adresu jsou určeny pouze pro osobní potřebu zákazníka. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu k online produktu či poskytnuté URL adrese. Prodávající nenese žádnou odpovědnost za zneužití uživatelského jména a hesla třetí osobou.
5.2. Produkty a služby, které prodávající prodává (vzdělávací programy a semináře) včetně jejich náplně, podléhají právní ochraně dle autorského práva. Jakékoliv jejich šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora je zakázáno. Oprávnění k výkonu práva autorské dílo užít může být zákazníkovi poskytnuto jen na základě licenční smlouvy. Zákazník odpovídá prodávajícímu za újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způsobí.
6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY A STORNO PODMÍNKY
6.1 Zákazník má právo odstoupit od smlouvy bez jakékoli sankce do 14 dnů od odeslání objednávky, pokud ještě nedošlo k zahájení kurzu. Odstoupení od smlouvy je možné provést písemně prostřednictvím e-mailu na adresu info@sluzbyapodnikani.cz. Při tomto zrušení účasti na kurzu, bude účtován storno poplatek ve výši 500 Kč.
6.3 Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě závažného porušení smluvních podmínek ze strany zákazníka, zejména při neuhrazení kupní ceny do 10 dnů po splatnosti nebo při porušení autorských práv.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, tj. práv z vadného plnění, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
7.2. Prodávající odpovídá zákazníkovi za to, že zboží / produkt / služba při převzetí nemá vady. V případě, že zboží / produkt / služba při převzetí není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu vše uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě.
8. VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
8.1 Produkty a služby slouží k vzdělávacím a informačním účelům a prodávající nenese odpovědnost za úspěch či neúspěch zákazníka při jejich využívání.
9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
9.1 Tyto podmínky jsou dostupné na webových stránkách uvedených v bodě 1.5.
9.2 Stížnosti vyřizuje prodávající, lze je podat na info@sluzbyapodnikani.cz.
9.3 Právní spory budou řešeny českými soudy.
9.4 Pokud smlouva obsahuje mezinárodní prvek, řídí se českým právem.
9.5 Prodávající si vyhrazuje právo upravit další podmínky pro jednotlivé produkty.
9.6 Kupní smlouva je archivována elektronicky.
9.7 Tyto podmínky jsou účinné od 20. září 2024.