SPECIALISTA MARKETINGU - rekvalifikační kurz DÁLKOVĚ se získáním profesní kvalifikace s garancí MPSV
Cena kurzu:
36 250 Kč-20 %
29 000 Kč
(Osvobozeno od DPH)
Vybrat termín a objednat



Navštivte fotogalerii
Kurz je akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR. Číslo akreditace: MSMT-7439/2024-5. Rekvalifikace: Specialista marketingu (PK; v rozsahu 100 hodin teoretické výuky, z toho 31 prezenční formou a 69 hodin distanční formou studia).
Cíle kurzu:
Naučit principy marketingu. Dozvědět se, jak funguje online marketing, personální marketing, psychologie a komunikace. Pochopit marketingový výzkum.
Pro koho je kurz určen?
Pro zájemce o marketing, reklamu, komunikační kampaň a marketingový výzkum. Pro ty, kteří chtějí získat profesní kvalifikaci Specialista marketingu.
Popis:
Aktuální nabídka:
- V těchto dnech probíhá akce, v rámci které můžete kurz získat za cenu nižší o 20%. Původní cena kurzu: 23 750 Kč. Nová cena: 19 000 Kč. Ušetříte: 4 750 Kč.
Náplň kurzu:
1) Marketing v dnešním světě
- Marketing v dnešním světe: význam a cíle, potřeby a přání, poptávka a tržní nabídka
- Marketing management: řízení poptávky, budování vztahů se zákazníky
- Marketingový proces: strategie, plánování, marketingový mix, SWOT analýza, kontrola
- Podnikatelské koncepce: základy typy
- Marketingový plán
- Firemní styl
2) Marketingové prostředí
- Dodavatelé, zákazníci, konkurenti, zprostředkovatelé
- Analýza konkurence, konkurenční strategie
3) Produktová strategie, cena, distribuce
- Značka a její použití
- Produkty a služby
- Cenotvorba: obecné postupy tvorby cen
- Distribuce: tvorba distribučního systému
- Velkoobchod, maloobchod
4) Komunikace v marketingu
- Marketingová komunikace
- Reklama, podpora prodeje a public relations
- Osobní prodej a přímý marketing
- Komunikační kampaň
5) Komunikační dovednosti
- Pravidla mluveného projevu, která fungují
- Komunikace z pohledu psychologie
- Komunikace verbální a neverbální
- Řeč těla
- Komunikace v týmu
- Prezentace
6) Internetový marketing
- Hlavní pilíře internetového marketingu
- Chování uživatelů na Internetu
- Internetová reklama
- Proces tvorby webových stránek
- PPC kampaně, sociální sítě a další možnosti propagace na Internetu
- Ukázka slidů z prezentace
- Zde spustíte ukázkové video
7) Marketing v médiích mimo oblast Internetu
- Off-line komunikace
- Sdělovací prostředky
- Tištěná reklama, její komunikace a tvorba
8) Marketingový výzkum
- Techniky výzkumu
- Informace: jejich získávání, třídění, využívání
- Marketingový dotazník: tvorba, vyhodnocení a prezentace výsledků
9) Řízení projektů
- Základy projektového řízení
- Fáze projektu
- Rizika projektu
10) Personální marketing:
- Základy personálního marketingu. Marketingový mix. Komunikační mix. Personální výzkum. Značka zaměstnavatele.
Jak kurz probíhá:
Kurz kombinuje prezenční výuku a dálkové studium prostřednictvím internetu.
1) Prezenční studium
- Témata základy marketingu, marketingový výzkum a marketingové strategie budete studovat v naše vzdělávacím centru prezenčně. Naši lektoři Vás uvedou do problematiky marketingu.
2) Dálkové studium
Další část studia probíhá dálkově.
- Dostanete přístup do online studijního systému, který obsahuje:
- 14 lekcí podle jednotlivých témat
- 53 videí
- příklady a procvičování.
- Ovládání studijního systému je velmi jednoduché.
- Tuto část kurzu můžete studovat podle Vašich časových možnosti – kdykoliv a odkudkoliv prostřednictvím internetu.
- Podívejte se, jak náš studijní systém vypadá.
- Podívejte se na ukázkové video.
3) Závěrečná zkouška
- Závěrečná zkouška probíhá prezenčně v našem vzdělávacím centru.
Studijní materiály:
- Pro posluchače kurzu jsme vytvořili studijní materiály, které je provedou celým kurzem
- Ukázka studijních materiálů – Marketing
Doklad o absolvování:
- Absolvent kurzu obdrží 2 osvědčení – Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profesní kvalifikace Specialista / Specialista marketingu, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru. (Osvědčení je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom o absolutoriu, má celostátní platnost při prokazování dosažené kvalifikace zaměstnavateli.)
Vstupní podmínky
- Není potřeba mít žádné vstupní znalosti.
- Je potřeba splnit tyto 2 předpoklady:
- věk nad 18 let,
- ukončené střední vzdělání (střední škola, učiliště s maturitou i bez maturity).
Kurz byl velmi přínosný. Lektory hodnotím na jedničku podtrženou.
Václav Musil, swaxsn(zavinac)gmail.com
Lekce byly zajímavé, zábavné, plné užitečných a praktických informací. Kurz je koncipován efektivně - střídání témat. Lektoři jsou vstřícní, profesionální, znalí svého oboru. Vždy ochotně vysvětlili veškeré naše otázky, skvěle pracovali se skupinou studentů.
Eva Fedurcová, evafedurcova(zavinac)yahoo.com
Všechny moduly jsou obsáhlé, přehledné, pochopitelné a vyčerpávajícím způsobem vysvětlují témata studia. Lektoři jsou na profesionální úrovni a zároveň velice milí a vstřícní. Kurz doporučuji, je velmi kvalitní.
Iva Chybová, chybova.iva(zavinac)seznam.cz
Cena kurzu
36 250 Kč-20 %
29 000 Kč (Osvobozeno od DPH)
Místo konání
Centrum služeb pro podnikání, Fügnerovo náměstí 1866/5, Praha 2 (5 minut od I. P. Pavlova a náměstí Míru, směr Nuselský most - mapa)
Termíny
- 17. 3. 2025 - 24. 4. 2025
()
ROZVRH: Prezenčně - 30 vyučovacích hodin 17.3.2025 , 14:30 - 19:30 Význam, SWOT, Produkt, Výzkum 18.3.2025 , 14:30 - 19:30 Řízení projektů 27.3.2025 , 13:00 - 18:00 Ekonomie 4.4.2025 , 9:00 - 14:00 Personální marketing 23.4.2025 , 14:00 - 19:00 Komunikační dovednosti Dálkově - 70 vyučovacích hodin Samostudium podle nahraných přednášek - důležité! 24.4.2025 , 9:00 - 13:00 Zkouška Objednat - 14. 4. 2025 - 28. 5. 2025
()
ROZVRH: Prezenčně - 30 vyučovacích hodin 14.4.2025 , 9:00 - 14:00 Význam, SWOT, Produkt, Výzkum 28.4.2025 , 14:30 - 19:30 Personální marketing 12.5.2025 , 14:30 - 19:30 Ekonomie 22.5.2025 , 14:00 - 19:00 Řízení projektů 28.5.2025 , 9:00 - 14:00 Komunikační dovednosti Dálkově - 70 vyučovacích hodin Samostudium podle nahraných přednášek - důležité! 28.5.2025 , 14:00 - 17:00 Zkouška Objednat - 15. 5. 2025 - 17. 6. 2025
()
ROZVRH: Prezenčně - 30 vyučovacích hodin 15.5.2025 , 9:00 - 14:00 Význam, SWOT, Produkt, Výzkum 23.5.2025 , 9:00 - 14:00 Personální marketing 5.6.2025 , 14:30 - 19:30 Ekonomie 13.6.2025 , 9:00 - 14:00 Řízení projektů 16.6.2025 , 14:30 - 19:30 Komunikační dovednosti Dálkově - 70 vyučovacích hodin Samostudium podle nahraných přednášek - důležité! 17.6.2025 , 14:00 - 19:00 Zkouška Objednat - 9. 6. 2025 - 23. 9. 2025
()
ROZVRH: Prezenčně - 30 vyučovacích hodin 9.6.2025 , 14:00 - 19:00 Ekonomie 10.6.2025 , 14:00 - 19:00 Význam, SWOT, Produkt, Výzkum 2.9.2025 , 14:00 - 19:00 Řízení projektů 8.9.2025 , 14:00 - 19:00 Personální marketing 22.9.2025 , 14:00 - 19:00 Komunikační dovednosti Dálkově - 70 vyučovacích hodin Samostudium podle nahraných přednášek - důležité! 23.9.2025 9:00 - 13:00 Zkouška Objednat - 17. 7. 2025 - 27. 8. 2025
()
ROZVRH: Prezenčně - 30 vyučovacích hodin 17.7.2025 , 9:00 - 14:00 Význam, SWOT, Produkt, Výzkum 18.7.2025 , 9:00 - 14:00 Personální marketing 24.7.2025 , 14:00 - 19:00 Ekonomie 18.8.2025 , 14:00 - 19:00 Řízení projektů 26.8.2025 , 14:00 - 19:00 Komunikační dovednosti Dálkově - 70 vyučovacích hodin Samostudium podle nahraných přednášek - důležité! 27.8.2025 , 9:00 - 12:00 Zkouška Objednat - 9. 9. 2025 - 24. 10. 2025
()
ROZVRH: Prezenčně - 30 vyučovacích hodin 9.9.2025 , 14:00 - 19:00 Ekonomie 12.9.2025 , 14:00 - 19:00 Řízení projektů 24.9.2025 , 14:00 - 19:00 Význam, SWOT analýza, Produktová strategie, Marketingový výzkum 25.9.2025 , 9:00 - 14:00 Personální marketing 20.10.2025 , 14:00 - 19:00 Komunikační dovednosti Dálkově - 70 vyučovacích hodin Samostudium podle nahraných přednášek - důležité! 30.10.2025 , 9:00 - 13:00 Zkouška Objednat - 13. 10. 2025 - 28. 11. 2025
()
ROZVRH: Prezenčně - 30 vyučovacích hodin 13.10.2025 , 14:00 - 19:00 Ekonomie 21.10.2025 , 14:00 - 19:00 Řízení projektů 23.10.2025 , 14:00 - 19:00 Význam, SWOT, Produkt, Výzkum 12.11.2025 , 14:00 - 19:00 Personální marketing 26.11.2025 , 14:00 - 19:00 Komunikační dovednosti Dálkově - 70 vyučovacích hodin Samostudium podle nahraných přednášek - důležité! 28.11.2025 , 9:00 - 13:00 Zkouška Objednat - 10. 11. 2025 - 18. 12. 2025
()
ROZVRH: Prezenčně - 30 vyučovacích hodin 10.11.2025 , 14:00 - 19:00 Ekonomie 13.11.2025 , 14:00 - 19:00 Řízení projektů 24.11.2025 , 14:00 - 19:00 Význam, SWOT, Produkt, Výzkum 27.11.2025 , 14:00 - 19:00 Personální marketing 16.12.2025 , 14:00 - 19:00 Komunikační dovednosti Dálkově - 70 vyučovacích hodin Samostudium podle nahraných přednášek - důležité! 18.12.2025 , 9:00 - 13:00 Zkouška Objednat