Internetový marketing
Cena kurzu:
7 400 Kč-20 %
5 929 Kč s DPH
(4 900 Kč bez DPH)
Vybrat termín a objednat



Navštivte fotogalerii
Cíle kurzu:
Vysvětlit principy internetového marketingu. Poskytnout rady, jak se na internetu zviditelnit a jak měřit návštěvnost webových stránek.
Pro koho je kurz určen?
Zájemcům o rady od majitele firmy na tvorbu úspěšných webových stránek. Všem, kteří chtějí získat informace, jak se úspěšně zviditelnit na internetu.
Popis:
Obsah kurzu:
Výuka obsahuje tato témata:
1) Přehled a trendy
- Vývoj chování uživatelů a spotřebitelů na internetu
- Trendy (marketing cílený, sociální, mobilní) a odhady do budoucna
2) Příprava webu
- Proces tvorby webových stránek
- Analýza cílové skupiny – co je potřeba rozmyslet, než se pustíte do internetového marketingu
- Tvorba obsahu pro webu – co byste měli umístit na svůj web
- Základy copywritingu – přípravy obsahu pro web – copywritingu
- Základy použitelnosti a přístupnosti
3) Měření vykonnosti webu
- Branding vs. výkonnostní marketing
- Konverze, konverzní poměr, výpočet maximální investice do konverze
- Co dalšího lze měřit
- Seznámení se s Google Analytics
4) Propagace webu v přirozených výsledcích vyhledávání (SEO)
- Jak fungují vyhledávače
- Jak tvořit stránky, které se líbí vyhledávačům (zběžně projdeme analýzu klíčových slov, úpravu stránek a linkbuilding)
5) Sociální média
- Význam sociálních sítí
- Jaký obsah se dobře šíří
6) Placená propagace
- Bannerová slepota
- PPC (AdWords a Sklik)
- Propagace ve specializovaných vyhledávačích (srovnávače)
7) Další témata
- Email marketing – kde získávat emaily a co zasílat
- Na co si dát pozor při výběru agentury
Rozvrh kurzu:
- Kurz trvá dva vyučovací dny
- Výuka probíhá od 9 do 14 hodin
Cena kurzu
7 400 Kč-20 %
5 929 Kč s DPH (4 900 Kč bez DPH)
Místo konání
Centrum služeb pro podnikání, Fügnerovo náměstí 1866/5, Praha 2 (5 minut od I. P. Pavlova a náměstí Míru, směr Nuselský most - mapa)
Termíny
Pro tento kurz nejsou zatím žádné termíny